niedziela, 2 marca 2014

Jestem szczęściarą - wyniki konkursu

W końcu :) Długo oczekiwane wyniki konkursu dla szczęściar :)
 

Tyle to trwało - bo mi osobiście bardzo często do szczęścia wystarczy dobra książka w łapce i parę godzin spokoju na jej przeczytanie.
I tak było tym razem. Tylko zamiast jednej pozycji - dorwałam się do całej trylogii. I z jednego - dwóch dni na przeczytanie książki- zrobiły się prawie 2 tygodnie.
 
Uwielbiam fantastykę i S-F czy to polską, czy zagraniczną. Warunek - musi być ciekawa :) Na moje nieszczęście Igrzyska śmierci takie właśnie były. I póki nie przeczytałam całej trylogii - wszystkie inne sprawy były odkładane na chwilę później :) 
 
Jedynie rzeczy nie cierpiące zwłoki i wysyłki zamówień realizowałam terminowo :) A że przy firmie i 2 szalonych córkach w domu ilość czasu jest znacznie ograniczona.......
 
Więc :) Mam nadzieję, że chociaż część z Was wyrazi zrozumienie dla zjadaczy czasu jakim są książki :) 

Ale - dość już o mnie - czas na wyniki:

Pierwsze miejsce Dorota - autorka bloga
http://kolorowyswiatmarzen.blogspot.com - za chęć do życia i niezłomny charakter :)  
 
Drugie miejsce: dla najszybszego plemnika :) czyli  Mrs. Rose i blog http://theloth.blogspot.com/
Trzecie miejsce: Agnieszka - autorka bloga http:kobiecylajfstail.blogspot.com


I nagrody dodatkowe - bez uzasadnienia ;) Podobały mi się wpisy i już :D
 
Publiczny obserwator bloga http://naturica-pl.blogspot.com/  - kupon o wartości 75 zł


Informacja na swoim FB lub blogu o konkursie -  - kupon o wartości 75 zł


Skuteczne zaproszenie do konkursu 3 nowych blogerek -
 kupon o wartości 75 zł

A tak na marginesie: chciałam także nagrodzić autorkę bloga http://wlosowomi.blogspot.com/ niestety nie spełnia warunków rozdawajki. Na chwilę obecną na tym blogu znajduje się dokładnie 5 wpisów. A szkoda. 10 artykułów na blogu to naprawdę nie jest dużo.
W każdym razie - zanim przystąpicie do zabawy - upewnijcie się ze spełniacie warunki - bo ja to sprawdzam :) Tym bardziej że nie są jakoś specjalnie skomplikowane dla blogerek :)
 
Ps. Info o kuponach zostanie wysłane na e-maile zwyciężczyń 
Gratuluję i pozdrawiam
Ula

21 komentarzy:

  1. Jeju jak się cieszę, hurrraaaa!!! :D Bardzo dziękuję. :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję Stokrotko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))) Szalej na zakupach w NATURICA.PL!

      Usuń
    2. To se poszaleję, już planuję co wybiorę. :))

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję!!!!!!!!!!!! I gratuluję wszystkim!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja myślałam że o tej porze wszyscy śpią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano jak to się można łatwo pomylić.... ;)))))))))))))))

      Usuń
    2. Ja mam problemy ze snem od 3 lat. :)))) Najpierw praca 12 godzinna na zmiany, wstawanie o 4 nad ranem, nagły zryw w czasie drzemki w pracy, a potem interferon. :))

      Usuń
  4. Ciekawe jak o tej porze z frekwencją :XD

    OdpowiedzUsuń
  5. OO super, dziękuje ;) JA to mam naprawdę szczęście hi hi

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla wszystkich:) ZEBRA cieszę się razem z Tobą;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, jak się cieszę! :))
    I gratulacje dla pozostałych Szczęściar! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bardzo mi się podoba ta forma bloga, czytam dopiero od trzech dni, ale na pewno zostanę na dłużej:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba się zmotywuję do pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I maile z kuponami poszły do szczęściar :) Proszę sprawdzić pocztę. A w razie problemów - pisać:D

    OdpowiedzUsuń
  11. No nie wierzę :D

    Dziękuję i gratuluję pozostałym szczęściarom :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również uwielbiam fantasy :) teraz czytam Piekarę i serię "Ja Inkwizytor".
    Gratuluję wygranym! :)

    OdpowiedzUsuń