środa, 3 sierpnia 2016

Rozdawajka rusza na nowo

Witajcie :)
Trochę mnie tu nie było :)
I ten czas już w latach można mierzyć .
Mimo to - postanowiłam wrócić do porzuconego pomysłu.
Typowy ludź ze mnie - brak czasu i słomiany zapał - i blog upadł :)
No ale wracamy i mam nadzieję bawimy się dalej.

O czym warto wspomnieć?
Zmianie uległy zasady. Jakieś punkty zniknęły, jakieś dodałam, zostały doprecyzowane zasady po wygranych w konkursach

Pojawiła się także dodatkowo możliwość reklamowania własnych rozdań na blogu. Blogi na których sama się reklamowałam z konkursami praktycznie poznikały - więc dziewczyny które organizują konkursy u siebie - moga przysłać gotowca do opublikowania - i informacja zostanie tu umieszczona :)

To tyle z aktualności. 

Najbliższe ogłoszenie rozdania za kilka dni - i uchylając rąbka tajemnicy będę szukała chętnych do walki z cellulitem koncentratami Bingospa :) metodą body wrapping (jeśli ktoś nie wie o co chodzi z owijaniem ciała - czyli body wrappingiem - krótka i treściwa lektura tutaj)

2 komentarze: