środa, 9 października 2013

Rozstrzygnięcie konkursu i ponowny konkurs :)

Dzisiaj rzutem na taśmę w jednym wpisie rozstrzygnę poprzedni konkurs i ogłoszę następny :)
Więc zapraszam do lektury bo myślę że warto.
Ale zanim to zrobię czas na chwilę refleksji. Nie do końca wiem o co chodzi, ale w tym ostatnim konkursie szału brak (że tak to ujmę ;P). Chyba za bardzo przekombinowałam z zadaniem konkursowym - że do jego wykonania zgłosiły się tylko 4 osoby - mimo że komentarzy było 27 :)
Miało być ambitnie - i myślę że było - ale chyba jeszcze trochę za wcześnie. Jakoś próbuję sobie wytłumaczyć tą ilość osób biorącą udział w konkursie. I tak sobie myślę, że być może jeszcze jest nas za mało. Nawet nie 200 obserwatorów - więc może tu właśnie problem jest pogrzebany. Oraz w zadaniu konkursowym - łatwe nie było.
Dlatego z super trudnego konkursu od razu przechodzę do super łatwego, oklepanego i często mającego miejsce na różnych blogach - co oznacza tylko jedno - że sposób jest pewny i sprawdzony i właśnie z tego powodu warto do niego sięgnąć... I zrobić dokładnie to samo - skoro u innych dziewczyn się sprawdza to mam nadzieję że i tutaj się sprawdzi...
Ale Ale ...
Zanim przejdę do konkretów ogłoszę wyniki poprzedniej rozdawajki
W założeniach miało wygrać 25% biorących udział w konkursie.
Jednak skoro konkurs okazał się mega trudny - a śmiałków do wystartowania w nim znalazło się zaledwie 4 - to ogłaszam że nagradzam wszystkich :)
A co :) 
Jak się bawić to się bawić:)
I tak. Właścicielka bloga http://ewarecenzuje.blogspot.com otrzymuje kupon o wartości 100 zł na zakupy w sklepie Naturica.pl. Za zaangażowanie, poświęcony czas na wykonanie zadania oraz pomysł:) Bardzo fajna historia świetnie opowiedziana
Pozostałe dziewczyny - czyli właścicielki blogów:
http://12nowelepsze.blogspot.com
http://wlosowelove.blogspot.com
http://dbambolubie.blogspot.com
otrzymują kupon o wartości 50 zł.

O szczegółach napiszę w mailu :) Więc proszę na niego czekać:D
A skoro wyniki już za nami - to czas na zasady kolejnego konkursu.
Jego organizatorem tak jak i poprzednio jest właściciel sklepu Naturica.pl
Zasady - identyczne jak poprzednio. Czyli biorąc udział i wygrywając zgadzacie się na opisanie wygranych produktów na swoim blogu - z opinią o produkcie oraz zgadzacie się na jego kopiowanie na stronę sklepu Naturica.pl oraz bloga z opiniami o kosmetykach danej firmy, I aby nie przedłużać tu link do szczegółowych zasad brania udziału w Rozdawajce. 

Kupon
- tak jak wcześniej ważny na zamówienie min 1 zł i nie pokrywa kosztów przesyłki
Nagrody: 3 podstawowe za wzięcie udziału w rozdawajce oraz 3 dodatkowe za spełnienie dodatkowych warunków. Oczywiście są to kupony na zakupy dowolnych produktów ze sklepu Naturica.pl

3 podstawowe:
100 zł - I miejsce
75 zł -II miejsce
50 zł -III miejce

Dodatkowe:
75 zł - za zostanie publicznym obserwatorem bloga Naturica.pl
75 zł - za umieszczenie informacji o rozdaniu w postaci artykułu na swoim blogu 
75 zł - za umieszczenie informacji o rozdaniu na FB

Czas trwania konkursu i przyjmowania zgłoszeń 31-10-2013 włącznie. Rozstrzygnięcie konkursu do 10 listopada 2013r.

Pytanie konkursowe: Dlaczego właśnie Ty powinnaś otrzymać kupon ze sklepu internetowego Naturica.pl ( łatwo tym razem prawda?? ;))

Oczywiście znowu swoim subiektywnym okiem i gustem wybieram najciekawsze odpowiedzi (swoją drogą wiecie, że na blogach nie można robić losowań nagród bo już podpada się pod jakąś ustawę i można spore kary zapłacić. Nie tak dawno widziałam w TV jak karę dostało Koło Gospodyń Wiejskich bo zrobiło losowanie na pierogi. W każdym razie jak nie słyszałyście - to odsyłam do wujka GOOgle. Czasami za jakąś małą "pierdołę" można sobie niezłych kłopotów narobić).

3 podstawowe nagrody dostaną osoby które wybiorę ze wszystkich zgłoszeń
3 dodatkowe - tu będę wybierać najciekawszą odpowiedź spośród tych zgłoszeń które spełnią warunek dodatkowy. Oczywiście jedno zgłoszenie ma możliwość być rozpatrywane 4 razy ;)

I podsumowując: Aby wziąć udział w podstawowym konkursie należy:
1) zostać publicznym obserwatorem bloga Rozdawajka
2) zostać fanem sklepu Naturica.pl na FB
3) mieć baner Rozdawajki na swoim blogu
4) odpowiedzieć na pytanie konkursowe: Dlaczego właśnie Ty powinnaś otrzymać kupon 

Dodatkowe:
5) zostać publicznym obserwatorem bloga Naturica.pl
6) umieścić informację o rozdaniu na swoim blogu
7) Umieścić informację o rozdaniu na FB

I zgłaszamy się do konkursu umieszczając komentarze na blogu w następujący sposób

1) obserwuję blog Rozdawajka jako
2) na FB lubię jako
3) adres bloga na którym umieszczony jest baner Rozdawajki
4) e-mail do kontaktu
5) Zgadzam się na warunki konkursu: Tak/Nie
6) Odpowiedź na pytanie konkursowe: Dlaczego to ja powinnam otrzymać kupon
i zadania dodatkowe
7) obserwuję blog Naturica jako
8) link do artykułu z informacją o Candy
9) link do informacji o Rozdaniu na FB


Zapraszam do zabawy i szczęścia życzę;)

Ps. Mam nadzieję że w miarę zrozumiale napisałam to wszystko:) W razie czego pisać ;) i się dopytywać


34 komentarze:

  1. O! Ale fajnie! Dziękuję i czekam na maila ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1) obserwuję blog Rozdawajka jako puderniczkam
    2) na FB lubię jako marta puderniczka
    3) adres bloga na którym umieszczony jest baner Rozdawajki www.puderniczkama.blogspot.com
    4) e-mail do kontaktu puderniczkama@gmail.com
    5) Zgadzam się na warunki konkursu: Tak
    6) Odpowiedź na pytanie konkursowe: Dlaczego to ja powinnam otrzymać kupon.Sklep naturica posiada asortyment z natualnymi kosmetykami które akurat zaczęłam używać w związku z moją psotną cerą;)Miłoby mi było gdybym mogła wybrać sobie w sklepie jakieś nowe i nie znane kosmetyki pielęgnacyjne.Asortyment sklepu ciągle mnie kusi ale niestety budżet domowy jest najważniejszy więc niestety z wielkim żalem nie mogę zaszaleć na zakupach w tym sklepie;( A bardzo bym chciała;)
    i zadania dodatkowe
    7) obserwuję blog Naturica jako marta rebizant
    8) link do artykułu z informacją o Candy nie
    9) link do informacji o Rozdaniu na FB https://www.facebook.com/marta.puderniczka?ref=tn_tnmn

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za nagrodę! :) A żeby nie przesadzać z zachłannością, w tym konkursie dam szansę innym. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również dziękuję za kupon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. AAAAAaaaa! no wyzdrowiałam automatycznie!
    Dziękuję! <3 Jestem mega, mega, mega szczęśliwa, że aż zaraz zwariuję!
    Czekam na maila! I serdecznie gratuluję wszystkim innym!
    I innym życze powodzenia!
    Ludzki zgłaszajcie się ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e-maile poszły i nawet już część zamówień złożona :)

      Usuń
  6. Gratuluję dziewczyny!!! :)) Ja po prostu przespałam ten konkurs. ;))))


    1) obserwuję blog Rozdawajka jako: Docia
    2) na FB lubię jako: Dorota Kowalska i Kolorowy świat marzeń.
    3) adres bloga na którym umieszczony jest baner Rozdawajki: http://kolorowyswiatmarzen.blogspot.com/
    4) e-mail do kontaktu: dorota61@onet.pl
    5) Zgadzam się na warunki konkursu: Tak!
    6) Odpowiedź na pytanie konkursowe: Dlaczego to ja powinnam otrzymać kupon

    Miło by mi było gdybym miała znów okazję przetestować jakieś dobroczynne olejki i kosmetyki, które urzekają swoim łagodnym działaniem i świetnym składem. Moja skóra uwielbia te kosmetyki i nie tylko moja. Chętnie pozwalam wypróbować też najbliższym i polecam je.
    i zadania dodatkowe

    7) obserwuję blog Naturica jako: Docia
    8) link do artykułu z informacją o Candy-
    9) link do informacji o Rozdaniu na FB: https://www.facebook.com/docia.j/posts/642091109158535
    i https://www.facebook.com/kolorowyswiatmarzen/posts/189579221225798




    OdpowiedzUsuń
  7. 1) obserwuję blog Rozdawajka jako: recenzjatorka
    2) na FB lubię jako: Sara Szadkowska oraz Recenzjatorka Blog
    3) adres bloga na którym umieszczony jest baner Rozdawajki: http://recenzjatorka.blogspot.com/
    4) e-mail do kontaktu: recenzjatorka@gmail.com
    5) Zgadzam się na warunki konkursu: Tak
    6) Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Od niedawna jestem, albo raczej zaczynam wchodzić w świat włosomaniactwa, poznaję kosmetyki, analizuję składy, przewiduję ich działanie na skórze, czy też włosach. Kosmetyki, które znajdują się w ofercie sklepu Naturica mają wspaniałe składy, każdy z nich mnie zachwyca i tak na prawdę jest moim marzeniem. Za każdym razem, gdy przeglądam kolejne strony z tymi produktami, wzdycham i żałuję, że po prostu mnie na nie nie stać, a zwłaszcza nie w tym momencie. Praktycznie codziennie czytam recenzje wychwalające kosmetyki, jakie znajdziemy w asortymencie tego sklepu i chciałabym kiedyś zamieścić taką recenzję u siebie. Dlatego byłoby mi niezmiernie miło, gdyby los wreszcie się do mnie uśmiechnął i gdybym miała możliwość wygrania kuponu na zakup kosmetyków, o których marzę.

    7) obserwuję blog Naturica jako: recenzjatorka
    8) link do artykułu z informacją o Candy: ---
    9) link do informacji o Rozdaniu na FB: https://www.facebook.com/recenzjatorka

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia dziewczyny, ja jeszcze nie zużyłam kosmetyków wygranych w pierwszej rozdawajce - nie dość, że są świetne to jeszcze strasznie wydajne, więc trzymam za Was kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1) obserwuję blog Rozdawajka jako: Anita M
    2) na FB lubię jako: Moje Pasje
    3) adres bloga na którym umieszczony jest baner Rozdawajki: http://liona-mojepasje.blogspot.com/
    4) e-mail do kontaktu: kastorm4@wp.pl
    5) Zgadzam się na warunki konkursu: Tak
    6) Odpowiedź na pytanie konkursowe: Dlaczego to ja powinnam otrzymać kupon
    i zadania dodatkowe
    Od bardzo dawna poszukuję kosmetyków, które pomogłyby mi w regeneracji moich bardzo zniszczonych włosów. Mimo, że dbam o nie, stosuję rózne odżywki, jednak do tej pory nie udało mi się znaleźć właściwego kosmetyku, który rzeczywiście by mi pomógł. Tutaj pojawia się nadzieja, że może miałabym szansę odkryć jakiś specyfik wśród lususowych, profesjonalnych, naturalnych kosmetyków w sklepie Naturica. Po za tym z ogromną przyjemnością wypróbowałabym inne pozycje znajdujące się w sklepie i przekonała się na własnej skórze o ich niezwykłych właściwościach.
    7) obserwuję blog Naturica jako: Anita M
    8) link do artykułu z informacją o Candy
    9) link do informacji o Rozdaniu na FB: https://www.facebook.com/moje.pasje.3

    OdpowiedzUsuń
  10. 1) obserwuję blog Rozdawajka jako: Ola
    2) na FB lubię jako: Aleksandra Surowiak oraz Naturalnie- o kosmetyce (fanpage bloga)
    3) adres bloga na którym umieszczony jest baner Rozdawajki: http://spill-the-time.blogspot.com/
    4) e-mail do kontaktu: olasurowiak@gmail.com
    5) Zgadzam się na warunki konkursu: Tak
    6) Odpowiedź na pytanie konkursowe: Dlaczego to ja powinnam otrzymać kupon? Po pierwsze, nie zgłaszałabym się gdyby nie interesowały mnie kosmetyki oferowane przez sklep Naturica:). Bardzo dokładnie przejrzałam asortyment- jest bardzo bogaty w kosmetyki, o których czytałam wiele dobrego, na które mam chętkę od jakiegoś czasu, jednak nie miałam jeszcze okazji uzywać (np. Bingo Spa, Sylveco, kosmetyki rosyjskie). Po raz pierwszy biorę udział w konkursie na Rozdawajce. Myślę, że można mi zaufać- bloga prowadzę już 2,5 roku, to moja pasja. Recenzje są zawsze rzetelne, piszę, co mi się podoba, a co nie. Od października rozpoczęłam studia na kierunku kosmetologia, robię to co kocham :). Od ok. 7 lat walczę z trądzikiem (i bliznami po nim) i liczę na to, że kosmetyki naturalne ze sklepu mogłyby coś poprawić, a na pewno lepsza byłaby dla mnie taka naturalna pielęgnacja. Ogółem mam dość wymagającą skórę, nie tylko twarzy. Podsumowując- moja ciekawość względem tych kosmetyków, duże wymagania mojej skóry i skórne problemy oraz chęć wypróbowania, pokazania na blogu czegoś nowego- to powody, dla których myślę, że powinnam otrzymać bon:).
    7) obserwuję blog Naturica jako: Ola
    8) link do artykułu z informacją o Candy: -
    9) link do informacji o Rozdaniu na FB: https://www.facebook.com/pages/Naturalnie-o-kosmetyce/522656521150424?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  11. 1) obserwuję blog Rozdawajka jako gosia mysz
    2) na FB lubię jako Małgorzata WK
    3) adres bloga na którym umieszczony jest baner Rozdawajki http://gosiamysz.blogspot.com/
    4) e-mail do kontaktu gosia22w@interia.pl
    5) Zgadzam się na warunki konkursu: Tak
    6) Odpowiedź na pytanie konkursowe: Dlaczego to ja powinnam otrzymać kupon
    i zadania dodatkowe
    7) obserwuję blog Naturica jako gosia mysz
    8) link do artykułu z informacją o Candy http://gosiamysz.blogspot.com/2013/10/moje-zdobycze-ostatniego-tygodnia.html
    9) link do informacji o Rozdaniu na FB https://www.facebook.com/profile.php?id=100003173170212&hc_location=stream

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego ja powinnam otrzymać kupon :
      1 rzadko udaje mi się wygrać cokolwiek dlatego tez postanowiłam wziąć udział a może los szczęśliwy się do mnie uśmiechnie :)
      2 uwielbiam kosmetyki wszystkie mazidła malowidła uważam że nigdy ich za wiele. Trzeba mieć wybór w łazience nie lubię monotonii :)
      3 sklep Naturica w swojej ofercie ma tak bogaty asortyment kosmetyków które lubię np bingo spa i kosmetyków których też nie znam a oczywiście chciałbym poznać. Jest naprawdę w czym wybierać i sklep mnie strasznie kusi. Kosmetyki rosyjskie zachwalane na blogach też sprawiają chce je mieć :)
      Podoba mi się ten sklep i na pewno będę często zaglądać ponieważ ceny są bardzo przystępne
      Sklep posiada blog który jest prowadzony z niezwykłą starannością


      Sklep Naturica a w nim tyle cudności do odkrycia
      testowania zrecenzowania zachwalania

      Usuń
  12. 1) obserwuję blog Rozdawajka jako vesp007er (vesper lizbark)
    2) na FB lubię jako Amelia JA
    3) adres bloga na którym umieszczony jest baner Rozdawajki http://osobliwe.blogspot.com/
    4) e-mail do kontaktu vesp007er@o2.pl
    5) Zgadzam się na warunki konkursu: Tak
    6) Odpowiedź na pytanie konkursowe: Dlaczego to ja powinnam otrzymać kupon

    Kosmetyki Naturica od lat wszystkim znane,
    Przeze mnie również od dawna doceniane.
    Niewiarygodną skuteczność mają,
    O twarz i ciało me świetnie dbają.
    A gdy jesienne dopadną mnie smutki,
    Biorę z nimi prysznic cieplutki.
    Ich ekologię ogromnie cenię,
    Na żadne inne nigdy nie zmienię.
    Hypoalergiczna kosmetyków formuła,
    Sprawia, że bezpieczna ma skóra.
    Każda kobieta na nie zasługuje,
    Ich stosowanie piękno gwarantuje!
    Dlatego właśnie chcę wygrać bon,
    Na zakupy naturica.pl przyda mi się on!

    7) obserwuję blog Naturica jako vesp007er (vesper lizbark)
    8) link do artykułu z informacją o Candy
    9) link do informacji o Rozdaniu na FB https://www.facebook.com/amelia.ja.393/posts/1437271039833814

    OdpowiedzUsuń
  13. 1) obserwuję blog Rozdawajka jako : KaTT
    2) na FB lubię jako : Katarzyna Płotczyk
    3) adres bloga na którym umieszczony jest baner Rozdawajki -http://pannakatt.blogspot.com/
    4) e-mail do kontaktu
    5) Zgadzam się na warunki konkursu: Tak
    6) Dlaczego to ja powinnam otrzymać kupon?
    Historia jest dość krótka.. tak więc gdy byłam mniejsza niż dziś, chodź za duża nie wyrosłam, uwielbiałam zakradać się do łazienki. A tam zamiast smarować usta najbardziej czerwoną szminką jaką tylko bym znalazła wybierałam przeróżne mazidła. Mina mojej mamy, niestety nie była bezcenna, gdyż zwykle pozbywałam ją jej ulubionych i dość kosztownych kosmetyków. Gdy zobaczyłam konkurs, od razu pomyślałam, że mogłabym się jakoś jej zrewanżować i podarować jej taki oto bon. Wtedy pewnie jej mina była by w końcu bezcenna:))

    OdpowiedzUsuń
  14. e mail : Katarzyna_Plotczyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. 1) obserwuję blog Rozdawajka jako: Justyna K.
    2) na FB lubię jako Justyna Kowalska
    3) adres bloga na którym umieszczony jest baner Rozdawajki www.jusztynkaxoxo.blogspot.com
    4) e-mail do kontaktu justynka099@op.pl
    5) Zgadzam się na warunki konkursu: Tak
    6) Odpowiedź na pytanie konkursowe: Dlaczego to ja powinnam otrzymać kupon?
    Bardzo podoba mi się filozofia firmy mówiąca o tym, że kobieta jest najdoskonalszym dziełem natury - zgadzam się z tym w 100% i bardzo chętnie wypróbuję kosmetyki, które mają poprawić mój wygląd, samopoczucie, podkreślić moją kobiecość i urodę, także dzięki naturalnym składnikom, które znajdują się w wielu produktach znajdujących się w ofercie firmy.
    i zadania dodatkowe
    7) obserwuję blog Naturica jako: Justyna K.
    8) link do artykułu z informacją o Candy - NIE
    9) link do informacji o Rozdaniu na FB - NIE

    OdpowiedzUsuń

  16. 1) obserwuję blog Rozdawajka jako Magdalena B
    2) na FB lubię jako Magdalena Błażejewska
    3) adres bloga na którym umieszczony jest baner Rozdawajki http://magicwordcherry.blogspot.com/
    4) e-mail do kontaktu lady1307@interia.pl
    5) Zgadzam się na warunki konkursu: Tak
    6) Odpowiedź na pytanie konkursowe: Dlaczego to ja powinnam otrzymać kupon
    i zadania dodatkowe: Już raz udało mi się wygrać bon na zakupy do sklepu naturiaca.pl i nie będę ukrywać iż to były zakupy bardzo udane ponieważ mogłam pozwolić sobie na co chcę bez żadnych skrupułów bo za większość i tak to nie ja płaciłam,a więc nie było co sobie żałować. Tym razem znów i ja powinnam wygrać taki bon bo aktualne kosmetyki do testowania z tego sklepu już mi się kończą,a więc trzeba było by uzupełnić te braki nowymi :D
    7) obserwuję blog Naturica jako Magdalena B
    8) link do artykułu z informacją o Candy http://magicwordcherry.blogspot.com/2013/10/rozdawajka-rozdaje.html#comment-form
    9) link do informacji o Rozdaniu na FB https://www.facebook.com/pages/Ciekawska-Magdalena-blog/493561980719257

    OdpowiedzUsuń
  17. 1) obserwuję blog Rozdawajka jako Anna Bielaszewska
    2) na FB lubię jako Ania Bielaszewska
    3) adres bloga na którym umieszczony jest baner Rozdawajki :http://aneczkaa123.blogspot.com/
    4) e-mail do kontaktu annabielaszewska123@gmail.com
    5) Zgadzam się na warunki konkursu: Tak
    6) Odpowiedź na pytanie konkursowe: Dlaczego to ja powinnam otrzymać kupon
    i zadania dodatkowe
    Rozpieszczam wszystkich w domu i czasem ja potrzebuję rozpieszczenia. Taki kupon niezmiernie by mnie ucieszył. Uwielbiam kosmetyki i wręcz skaczę z radości !! gdy trafią w moje recę nowości. Oczywiście lubię testować, smarować i porównywać i chwalić się na blogu ! A co ;), taka szczypta egoizmu z mojej strony. Częścią kosmetyków zawsze się dzielę,albo testuję na spółkę z mamą,czy np kuzynką,aby też mogły na własnej skórze sprawdzić ich działąnie i wybrać coś odpowiedniego dla siebie. I co tu jeszcze, taki fakt - jako osoba zajmująca sie domem i wychowaniem brzdąca - mam ograniczony budżet na mazidła , ehhh. Więc staram się , jak mogę -żeby jednak co jakiś czas pojawiały się u mnie nowe kosmetyki.

    7) obserwuję blog Naturica jako : Anna Bielaszewska
    8) link do artykułu z informacją o Candy nie
    9) link do informacji o Rozdaniu na FB https://www.facebook.com/ania.bielaszewska/posts/357957571014943

    OdpowiedzUsuń
  18. 1) obserwuję blog Rozdawajka jako Milena M
    2) na FB lubię jako Milena Mn
    3) adres bloga na którym umieszczony jest baner Rozdawajki http://kosmetyczneporadym.blogspot.com/
    4) e-mail do kontaktu millena90m@gmail.com
    5) Zgadzam się na warunki konkursu: Tak
    6) Odpowiedź na pytanie konkursowe: Do tej pory nie miałam okazji testować kosmetyków Bingo Spa, ani kosmetyków rosyjskich, których oferta w sklepie naturiaca.pl jest bardzo szeroka. Czytałam wiele dobrego o tych produktach na blogach, dlatego chciałabym je sprawdzić na własnej skórze. Myślę, że wygrana w konkursie przysporzyła by mi wiele radości i pozwoliła na poznanie nowinek kosmetycznych, z którymi do tej pory nie miałam styczności.
    7) obserwuję blog Naturica jako Milena M
    8) link do artykułu z informacją o Candy brak
    9) link do informacji o Rozdaniu na FB https://www.facebook.com/milena.mn.3/posts/596247270434183

    OdpowiedzUsuń
  19. 1) obserwuję blog Rozdawajka jako Blood Angel
    2) na FB lubię jako Jeanne Chan
    3) adres bloga na którym umieszczony jest baner Rozdawajki http://bloodangel22.blogspot.com/
    4) e-mail do kontaktu jeanne211@wp.pl
    5) Zgadzam się na warunki konkursu: Tak
    6) Odpowiedź na pytanie konkursowe: Dlaczego to ja powinnam otrzymać kupon
    i zadania dodatkowe
    Ponieważ dopiero niedawno dowiedziałam się o istnieniu Rozdawajki i pierwszy raz biorę udział w konkursie. Poza tym moje włosy potrzebują pomocy, dość sporo wypadają i są zniszczone, ciągły łupież i przetłuszczanie. Mogłabym dzięki wygranej przetestować kosmetyki, które by mi pomogły.
    7) obserwuję blog Naturica jako Blood Angel
    8) link do artykułu z informacją o Candy- Nie
    9) link do informacji o Rozdaniu na FB https://www.facebook.com/jeanne.chan.37

    OdpowiedzUsuń
  20. 1) obserwuję blog Rozdawajka jako: szuszu
    2) na FB lubię jako: Sylwia Pawlik
    3) adres bloga na którym umieszczony jest baner Rozdawajki: http://szuszu-styles.blogspot.com/
    4) e-mail do kontaktu: pawliks1000@wp.pl
    5) Zgadzam się na warunki konkursu: Tak
    6) Odpowiedź na pytanie konkursowe: Dlaczego to ja powinnam otrzymać kupon
    i zadania dodatkowe. Jestem znana wśród znajomych jako "maniak kosmetyczny", jesli ktoś chce kupić jakiś nowy kosmetyk zawsze pyta mnie o zdanie dlatego lubie byc na bieżąco aby móc doradzać innym. Bardzo podoba mi się szeroki asortyment naturica.pl i już wypaczyłam kilka perełek które wręcz proszą "weź mnie" ;) Testowanie nowych produktów sprawia mi wielką frajdę i przyjemność, potrafie nawet sama do nich mówić ;). Takie tam hobby ;D
    7) obserwuję blog Naturica jako: szuszu
    8) link do artykułu z informacją o Candy-nie
    9) link do informacji o Rozdaniu na FB- https://www.facebook.com/sylwia.pawlik.79

    OdpowiedzUsuń
  21. 1) obserwuję blog Rozdawajka jako Princessa Egoistka
    2) na FB lubię jako Wioleta R.
    3) adres bloga na którym umieszczony jest baner Rozdawajki http://egoistki.blogspot.com/
    4) e-mail do kontaktu wiola606@vp.pl
    5) Zgadzam się na warunki konkursu: Tak
    6) Odpowiedź na pytanie konkursowe:

    Szanowni Państwo

    W nawiązaniu do konkursu pragnę przedstawić swoją kandydaturę na właścicielkę kuponu na zakupy dowolnych produktów ze sklepu Naturica.pl

    CV

    Imię: Wioleta
    Adres: Ul. Naturalna No 1
    Miejscowość: New Spa

    Wykształcenie: Wyższa Szkoła Testowania Kosmetyków

    Doświadczenie:
    -23 lata używania mydeł, szamponów, odzywek do włosów
    -8 lat wykonywania codziennego makijażu
    -liczne eksperymenty w tworzeniu własnych naturalnych kosmetyków
    -kilkanaście recenzji kosmetycznych podpartymi wieloma testami na własne skórze

    Dodatkowe umiejętności:
    -walka ze suchą skórą, wypadającymi i zniszczonymi włosami
    -pokonanie licznych bubli kosmetycznych
    -tworzenie domowego spa

    Uprzejmie proszę o rozważenie mojej kandydatury
    Z poważaniem
    Wioleta

    7) obserwuję blog Naturica jako Princessa Egoistka
    8) link do artykułu z informacją o Candy NIE
    9) link do informacji o Rozdaniu na FB https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=314508645358996&id=170692736407255

    OdpowiedzUsuń
  22. 1) obserwuję blog Rozdawajka jako: anioleek89
    2) na FB lubię jako: Marta Pacek
    3) adres bloga na którym umieszczony jest baner Rozdawajki: http://anioleek89.blogspot.com/
    4) e-mail do kontaktu: anioleek89@gmail.com
    5) Zgadzam się na warunki konkursu: Tak
    6) Odpowiedź na pytanie konkursowe:

    Otrzymać kupon powinnam i bardzo bym chciała,
    ponieważ moja skóra by na tym skorzystała,
    bo kosmetyki sprawiłyby, że cała by promieniała.
    Zyskałaby odpowiednie nawilżenie
    i zrobiła na innych dobre wrażenie.
    Wszelkie podrażnienia byłyby złagodzone,
    a niedoskonałości zwalczone.
    Ciało stałoby się wygładzone
    i dobrą opieką otoczone
    Byłoby zregenerowane,
    a także na nadchodzącą zimę dobrze przygotowane.
    Nabrałoby blasku
    oraz doczekało się wielu oklasków.
    Ponadto gdybym taki kupon wygrała,
    to od razu dobry humor bym odzyskała.
    Po całym sklepie bym buszowała
    i co rusz, to inne produkty do koszyczka wrzucała,
    na której w chwili obecnej nie mogę sobie pozwolić ze względów finansowych
    więc w końcu dokonałabym zakupów wyborowych.
    Właśnie dlatego chciałabym, aby jeden z kuponów trafił do mnie
    a ja zaopiekuję się nim ładnie :)

    7) obserwuję blog Naturica jako: anioleek89
    8) link do artykułu z informacją o Candy: nie
    9) link do informacji o Rozdaniu na FB: https://www.facebook.com/marta.pacek.14/posts/597438986983327

    OdpowiedzUsuń
  23. 1) obserwuję blog Rozdawajka jako: nika88
    2) na FB lubię jako: One more dress
    3) adres bloga na którym umieszczony jest baner Rozdawajki: http://one-more-dress.blogspot.com
    4) e-mail do kontaktu: one-more-dress@wp.pl
    5) Zgadzam się na warunki konkursu: Tak
    6) Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    To właśnie ja powinnam otrzymać kupon na kosmetyki ze sklepu Naturica.pl, ponieważ wtedy mogłabym pozwolić sobie na duże zamówienie połączone z moim niewykorzystanym jeszcze kuponem na kwotę 77zł. Gdyby udało mi się ponownie wygrać jeden z kuponów mogłabym zamówić sporo wymarzonych kosmetyków. Mam już plan co bym zrobiła z taką dużą gromadką dobroci. Otóż najpierw zrobiłabym jak najszybciej zamówienie, a następnie testowałabym kosmetyki przez cały listopad/grudzień, a kolejny miesiąc np. grudzień lub styczeń poświęciłabym na recenzję tych kosmetyków ogłaszając na blogu "MIESIĄC Z NATURICA.PL". Wtedy to na blogu co najmniej 2 x w tygodniu pojawiałyby się recenzje kosmetyków wraz oczywiście z odnośnikiem do sklepu. Myślę, że byłaby to świetna dodatkowa reklama dla sklepu, bo na mój blog zagląda coraz więcej czytelników. No i zbliżają się mikołajki, byłoby miło jakbym mogła spełnić swoje kosmetyczne marzenia dzięki takiej wygranej. :)
    7) obserwuję blog Naturica jako: nika88
    8) link do artykułu z informacją o Candy: brak
    9) link do informacji o Rozdaniu na FB: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=526396824121279&id=411819398912356

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8) Umieściłam jeszcze artykuł na blogu o Candy, oto link: http://one-more-dress.blogspot.com/2013/10/ostatnia-szansa-na-zdobycie-bonu-do.html

      Usuń
  24. 1) obserwuję blog: Rozdawajka jako Mariska
    2) na FB lubię jako: Anita Sadło
    3) adres bloga na którym umieszczony jest baner Rozdawajki
    www.psychodelax3.blogspot.com
    4) e-mail do kontaktu: anitasadlo@interia.pl
    5) Zgadzam się na warunki konkursu: Tak
    6) Odpowiedź na pytanie konkursowe: Dlaczego to ja powinnam otrzymać kupon
    Nie mam talentu do pięknych wypowiedzi, więc nie zaczaruję Was. Dlaczego ja? Nie miałam jeszcze nigdy nic z tej firmy, nadarza się niezwykła okazja, którą próbuję wykorzystać. Suma jest bardzo duża, byłaby to moja pierwsza wygrana "bonowa". No i najważniejszy powód dla mnie - mama ma za niedługo urodziny. Zawsze przychodzi z pomocą, czy to w chorobie, czy podczas problemu z chłopakiem. Jestem tylko biedną studentką, dzięki wygranej mogłabym się jej w jakimś stopniu sumiennie odwdzięczyć! :)
    i zadania dodatkowe
    7) obserwuję blog Naturica jako Mariska
    8) link do artykułu z informacją o Candy: NIE
    9) link do informacji o Rozdaniu na FB: https://www.facebook.com/anitkaaaaa/posts/749324295082966

    OdpowiedzUsuń
  25. 1) obserwuję blog Rozdawajka jako: sarinacosmetics
    2) na FB lubię jako: Ewelina Targaszewska oraz strona Sarinacosmetics
    3) adres bloga na którym umieszczony jest baner Rozdawajki: http://sarinacosmetics.blogspot.com/
    4) e-mail do kontaktu: ewelina87tt@gmail.com
    5) Zgadzam się na warunki konkursu: Tak
    6) Odpowiedź na pytanie konkursowe: Dlaczego to ja powinnam otrzymać kupon? Już raz wygrałam, więc może mam małe szanse, ale się zgłoszę :) Dzięki poprzedniej wygranej poznałam wspaniałe kosmetyki ze sklepu Naturica.pl i mam ochotę na więcej :) Idą Mikołajki i może Mokołaj będzie dla mnie szczodry i czymś mnie obdaruje :) Dobrze wie, że kocham kosmetyki i to najlepszy prezent, jaki może mi dać :) Marzę o jeszcze głębszym poznaniu kosmetyków Apis i BingoSpa, którymi, jak na razie jestem oczarowana! :) Mimo, że już nie jestem dzieckiem, to jednak warto wierzyć w Mokołaja! :)
    i zadania dodatkowe
    7) obserwuję blog Naturica jako: sarinacosmetics
    8) link do artykułu z informacją o Candy: nie
    9) link do informacji o Rozdaniu na FB: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=619724634738075&id=524030874307452

    OdpowiedzUsuń
  26. 1) obserwuję blog Rozdawajka jako LoveCosmetics
    2) na FB lubię jako M.S.
    3) http://loveecosmetics.blogspot.com/
    4) e-mail do kontaktu: makiras@vp.pl
    5) Zgadzam się na warunki konkursu: Tak
    6) Odpowiedź na pytanie konkursowe: Dlaczego to ja powinnam otrzymać kupon
    Sądzę, że to właśnie ja powinnam otrzymać kupon, ponieważ z chęcią bym kupiła wiele produktów ze sklepu Naturica.pl, których na co dzień nie mogłabym zbobyć. Jak wiadomo mam też inne ważniejsze potrzeby i na te drugorzędne nie zawsze mnie stać. Poza tym z chęcią testuję nowe rzeczy (a jest tam wiele rzeczy i firm z którymi nigdy nie miałam styczności) tak byłoby i w tym przypadku, dałoby mi to wiele radości tym bardziej, że jeszcze nigdy nic nie udało mi się wygrać. Dodatkowo wygrana częściowo trafiłaby na prezent urodzinowy dla siostry.
    zadania dodatkowe
    7) obserwuję blog Naturica jako LoveCosmetics
    8) link do artykułu z informacją o Candy: NIE
    9) link do informacji o Rozdaniu na FB: NIE

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. 1) obserwuję blog Rozdawajka jako: czarna
    2) na FB lubię jako: Wiola W.
    3) adres bloga na którym umieszczony jest baner Rozdawajki: http://magia-testowania.blogspot.com/
    4) e-mail do kontaktu: magia.test.blog@gmail.com
    5) Zgadzam się na warunki konkursu: Tak
    6) Odpowiedź na pytanie konkursowe: Moim zdaniem powinnam otrzymać kupon, ponieważ do tej pory nie miałam przyjemności testowania kosmetyków z firmy Naturica. Jestem bardzo ciekawa tych produktów i z wielką chęcią opublikowałabym moją opinię na ich temat. Poza tym taki bon sprawiłby mi wiele radości, ponieważ sama mogłabym wybrać to, co chciałabym przetestować, a tym samym mogłabym wybrać również coś dla mojej Mamy, która wkrótce będzie miała imieniny ;) Myślę, że bardzo ucieszyłaby się choćby z drobnego upominku ;)
    7) obserwuję blog Naturica jako: czarna
    8) link do artykułu z informacją o Candy: NIE
    9) link do informacji o Rozdaniu na FB:NIE

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej. Były już wyniki? Bo coś nie mogę ich znaleźć.

    OdpowiedzUsuń